Facilitate

Petiții în format electronic la Casa Județeană de Pensii



Camelia Chitul: „Mi-am propus ca toate eforturile mele să fie focalizate pentru fluidizarea și eficientizarea activității instituției pe care o conduc”
Camelia Chitul: „Mi-am propus ca toate eforturile mele să fie focalizate pentru fluidizarea și eficientizarea activității instituției pe care o conduc”

Beneficiarii serviciilor Casei Județene de Pensii Suceava au posibilitatea să trimită petiții și solicitări de informații în format electronic, pe site-ul oficial de internet al acestei instituții, www.cjpsv.ro. Directorul Casei de Pensii, Camelia Chitul, a precizat că transmiterea petițiilor în format electronic are mai multe avantaje, pensionarii și asigurații având posibilitatea să facă economii atât de bani, cât și de timp.
„Prin Serviciul Comunicare din cadrul Casei Județene de Pensii Suceava, un serviciu despre care pot să afirm că reprezintă interfața între instituția noastră și beneficiarii serviciilor noastre, se dau petenților răspunsuri cât mai exacte și competente la întrebările adresate, atât la ghișeele instituției, cât și în scris, în cazul petițiilor”, a spus Chitul.
Directorul Casei Județene de Pensii Suceava a arătat că până în luna octombrie 2009 s-au transmis răspunsuri pentru 1.905 de petiții scrise, respectiv 966 de petiții transmise în format electronic. Camelia Chitul a mai adăugat că la ghișeele Serviciului de Comunicare se prezintă zilnic solicitanți, numărul audiențelor la ghișeu acordate până în luna octombrie 2009 fiind de 7.700.
Pe de altă parte, trebuie spus că beneficiarii Casei de Pensii pot să vină în audiență la directorul acestei instituții în ziua de joi a săptămânii, între orele 10:00 și 13:00. „Cu toate acestea, vreau să spun că împreună cu toți colegii mei voi încerca să soluționez, în limitele legii, orice solicitare adresată instituției pe care o reprezint, iar beneficiarii pot să vină în audiențe și în afara programului oficial. Mi-am propus ca toate eforturile mele să fie focalizate pentru fluidizarea și eficientizarea activității instituției pe care o conduc, pentru creșterea standardelor serviciilor prestate către cetățeni, atât în scopul schimbării imaginii instituției pe plan local și național, cât și a percepției beneficiarilor noștri”, a încheiat Camelia Chitul.