În ultimii ani

Peste 5.000 de elevi și profesori au avut parte de experiențe în țări europene prin proiecte Erasmus



Prof. Lidia Acostoaie, inspectorul școlar pentru proiecte educaționale
Prof. Lidia Acostoaie, inspectorul școlar pentru proiecte educaționale

Aproape 2.000 de elevi din județ și 3.200 de cadre didactice au avut acces la sesiuni de perfecționare, schimburi de experiență și vizite în școli ale Uniunii Europene prin intermediul proiectelor Erasmus.
În preajma Zilei Europei, reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) au relevat rezultatele și beneficiile proiectelor europene, menționând că „în ultimii ani, la nivel județean, au participat în proiecte peste 1.938 de elevi și 3.195 cadre didactice în peste 20 de țări, având reale oportunități de dezvoltare: Italia, Spania, Franța, Olanda, Malta, Grecia, Cipru, Finlanda, Suedia, Norvegia, Danemarca, Marea Britanie, Letonia, Islanda, Irlanda, Austria, Germania, Portugalia, Cehia, Turcia etc.”.
Vorbind despre proiectele europene, prof. Lidia Acostoaie, inspectorul școlar pentru proiecte educaționale, a subliniat că județul Suceava s-a aflat an de an, apel de apel, pe primele locuri în ceea ce privește accesarea și implementarea proiectelor cu finanțare europeană în domeniul educației.
„Datele și argumentele privind proiectele europene derulate de școlile sucevene și IȘJ Suceava reflectă performanța în scrierea și implementarea proiectelor și interesul școlilor pentru activități din cadrul programelor europene. Impactul acestor participări au adus plusvaloare în școlile participante, au dezvoltat cariere, au îmbunătățit calitatea cadrelor didactice și au responsabilizat elevii, au creat noi oportunități de proiecte și parteneriate”, a declarat prof. Lidia Acostoaie.
Aceasta a mai subliniat că sunt suficiente date pentru a reflecta la rezultatele obținute și la măsura în care aceste proiecte au schimbat școlile sucevene în bine.



Recomandări

„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie

„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie
„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie

Toți directorii unităților de învățământ din Suceava și inspectorii școlari generali din Moldova – „Împreună pentru viitorul educației”

Toți directorii unităților de învățământ din Suceava și inspectorii școlari generali din Moldova – „Împreună pentru viitorul educației”
Toți directorii unităților de învățământ din Suceava și inspectorii școlari generali din Moldova – „Împreună pentru viitorul educației”

Orientare, consiliere și testare vocațională pentru 200 de elevi, realizate de Fundația Te Aud România

Orientare, consiliere și testare vocațională pentru 200 de elevi, realizate de Fundația Te Aud România
Orientare, consiliere și testare vocațională pentru 200 de elevi, realizate de Fundația Te Aud România

„Școala altfel e singurul prilej în care copiii din comunități mici pot merge la muzee, la teatru, la operă”

„<Școala Altfel> e singurul prilej în care copiii din comunități mici pot merge la muzee, la teatru, la operă”
„<Școala Altfel> e singurul prilej în care copiii din comunități mici pot merge la muzee, la teatru, la operă”

Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon

Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon
Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon