Liniște

OJPC nu a înregistrat nici o reclamație pe perioada Crăciunului



Numărul de telefon pe care OJPC l-a pus la dispoziția consumatorilor pentru a înregistra eventualele reclamații nu a fost folosit în perioada Crăciunului. Șeful Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava, Elena Oanea, a spus că în perioada Crăciunului nu s-a înregistrat nici o reclamație din partea consumatorilor, însă numărul de telefon rămâne valabil și poate fi utilizat și de Anul Nou, pentru înregistrarea eventualelor reclamații din partea sucevenilor.
În prima și a doua zi a Anului Nou, reclamațiile se preiau telefonic, între orele 9:00 și 17:00. Sucevenii care în zilele menționate anterior se confruntă cu anumite probleme care țin de competența Protecției Consumatorilor vor putea sesiza OJPC la numărul de telefon 0230.530.876.
Același program telefonic de preluare a reclamațiilor este disponibil și sâmbătă și duminică, precum și în zilele libere.



Recomandări