Sucevenii asaltează cu reclamații Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC). O situație prezentată de șeful instituției, Vasile Latiș (foto), arată că numărul reclamațiilor primite în primele opt luni ale acestui an a crescut simțitor față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, la OJPC Suceava au fost înregistrate nu mai puțin de 750 de reclamații, cu circa 200 mai multe decât în primele opt luni ale lui 2005, ponderea deținând-o zonele Suceava, Câmpulung Moldovenesc, Rădăuți și Gura Humorului. „Sper că această creștere a numărului de reclamații se datorează încrederii mai mari pe care o au oamenii în OJPC”, a spus Latiș. Cele mai multe reclamații vizează produsele electrocasnice aflate în garanție și prestările de servicii, în special reparațiile auto. Printre sesizările înregistrate la OJPC se numără și cea a unei femei din municipiul Suceava care a reclamat faptul că nu a putut viziona serialul preferat „Anastasia” din cauza unor probleme ce țin de firma de cablu TV.
Vasile Latiș a menționat că pentru a face față muncii de secretariat ce ține și de înregistrarea și soluționarea reclamațiilor a fost nevoit să transfere un om de la activitatea de control.
„Din păcate în ultima perioadă doi dintre inspectori au plecat din instituție, unul s-a pensionat pe caz de boală, Florin Țintilă, iar altul s-a pensionat de drept, Gabriela Spînu. Datorită volumului mare de muncă din secretariat am fost nevoit prin decizie să-i schimb atribuțiile unui alt inspector, Carmen Tănase, pe care am luat-o de la control și am trecut-o la munca de secretariat. Este vorba de înregistrarea reclamațiilor, de situații și sinteze care se fac la nivelul OJPC, activități care nu mai puteau fi îndeplinite de o singură persoană”, a mai spus Latiș.





