Patronul unei cafenele din Praga a decis să-și lase clienții să negocieze prețurile la care cumpără produsele, în speranța de a crește vânzările și de a scăpa de faliment, relatează AFP.
„Ideea a fost să atrag noi clienți. Astăzi, cafeneaua este aproape plină”, spune bucuros patronul Big Lebowski Bar, un mare iubitor al cinematografiei americane, care, botezându-și localul, a adus un omagiu celebrului film al lui Joel Coen.
Acest sistem a fost introdus în august 2010, clienții fiind de atunci liberi să aleagă prețul plătit pentru băuturile și mâncărurile consumate.
„Unii clienți plătesc mai mult, alții mai puțin. Dar, în cele din urmă, ei încearcă să ajungă la un preț corect”, spune patronul.
„Plătesc aici prețul obișnuit, cel pe care îl plătesc și în alte localuri din cartier, adică în jur de 20 de coroane (0,80 de euro) pentru o bere”, spune Ankat, un tânăr american care urmează studii la Praga.