Pentru a nu se crea aglomerații în Centrele de Relații cu Clienții și pentru a salva timp, sucevenii care trebuie să-și reînnoiască contractele cu E.ON. Gaz România pot să trimită prin poștă un exemplar semnat al noului contract, pe adresa Centrului de Relații Clienți Suceava (str. Ștefan cel Mare. nr. 24, cod poștal 720005) în termen de 15 zile de la primirea lui, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract.
Departamentul Relații Publice și Comunicare din cadrul E.ON Gaz România SA informează consumatorii că, față de prevederile contractului cadru în vigoare până la 1 octombrie, au intervenit modificări la termenul de întrerupere a prestării serviciului de furnizare reglementată a gazelor naturale, în caz de neplată (începând cu a 46-a zi de la emiterea facturii și nu cu a 26-a zi cum era prevăzut în vechiul contract). Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a stabilit scadența facturii la plată prin creșterea perioadei scadente la 30 de zile față de 15 zile, ca până acum, dar cu menținerea perioadei totale de plată a facturii de 45 de zile, penalitățile percepându-se începând cu a 31-a zi și nu cu a 16-a zi, ca până la 1 octombrie anul acesta.
Noul contract de furnizare a gazelor naturale a fost transmis clienților E.ON Gaz România prin poștă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie și octombrie.
E.ON Gaz România precizează că în cazurile în care consumatorii nu reușesc, din diverse motive, să respecte termenul de trimitere a documentelor solicitate, înregistrându-se mici întârzieri de trimitere a documentelor menționate anterior prin serviciile poștale, acesta nu va constitui motiv de nepreluare sau invalidare a contractului de furnizare a gazelor naturale.
Către Centrul de Relații Clienți
Noile contracte de furnizare a gazelor naturale se trimit prin poștă
