Madonna și fiica ei Lourdes vor lansa o linie vestimentară pentru copii



O colecție de haine prêt-à-porter pentru copii creată de cântăreața Madonna împreună cu fiica ei Lourdes va fi pusă în vânzare în luna august, în SUA, grație unui contract exclusiv încheiat cu un mare lanț de magazine, a anunțat, miercuri, directorul de marketing al grupului, relatează AFP.
Macy’s, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Statele Unite ale Americii, va distribui, începând din august 2010, în cele peste 200 de magazine ale sale, dar și pe site-ul său oficial, pantaloni, tricouri, ghiozdane și alte accesorii ale acestei colecții intitulate „Material Girl”, una dintre poreclele cântăreței în anii ’80. Aceasta este considerată drept „o colecție a începutului unui nou an școlar”.
„«Material Girl» va fi o marcă dinamică și exclusivă a grupului Macy’s”, a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al acestui grup.
„Madonna este o legendă a modei care poate să aducă noi surse de inspirație pentru tinerii noștri clienți”, a adăugat Jeff Gennette.
Colecția „Material Girl”, care este, totodată, numele unei piese de pe albumul „Like A Virgin” al Madonnei, a fost concepută și desenată de renumita cântăreață americană și de fiica ei, Lourdes, în vârstă de 13 ani, în colaborare cu o companie de textile, Iconix Brand Group.
Articolele din această colecție vor avea prețuri de vânzare cuprinse între 12 și 40 de dolari, considerate extrem de accesibile, comparativ cu prețurile afișate de magazinele specializate în articole pentru copii.
Madonna, care este și o autoare de romane pentru copii, a mărturisit recent că nu se va opri la această primă colecție.
Colecția „Material Girl” va evolua într-un brand de produse de frumusețe, începând din 2011, iar aceasta „este doar prima dintr-o serie de mărci pe care le vom lansa în urma acestui parteneriat cu Madonna”, a declarat Neil Cole, președintele Iconix Brand Group.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.
În august anul trecut, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului „Sticky & Sweet”.