Madonna, designerul noii colecții de ochelari de soare Dolce & Gabbana



Madonna s-a asociat cu grupul Dolce & Gabbana pentru a realiza designul viitoarei colecții de ochelari de soare ce va fi lansată de această celebră casă de modă în luna mai, informează Reuters.
Primele șase modele din această colecție, intitulată MDG, vor fi lansate în luna mai, au anunțat, marți, reprezentanții casei Dolce & Gabbana.
Madonna a realizat designul acestei colecții în colaborare cu cel mai renumit duo de designeri din lumea modei, Domenico Dolce și Stefano Gabbana. Ea va fi, totodată, imaginea campaniei publicitare MDG.
Madonna, în vârstă de 51 de ani, a fost în trecut imaginea mai multor campanii ale casei D&G.
Lansată sub logoul MDG, aceasta este prima „aventură” a Madonnei în domeniul ochelarilor de soare. Cântăreața americană nu este, însă, o străină de lumea modei, ea colaborând în trecut cu brandul Hennes & Mauritz (H&M), pentru a lansa o linie de articole vestimentare.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.
În august anul trecut, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului „Sticky & Sweet”.