– OJPC Suceava a primit o nouă reclamație la adresa „țeparilor” de la Pandora Cosmetics, o suceveancă reclamând că lănțișorul de aur pe care l-a primit cadou s-a înnegrit în doar câteva zile, iar geanta specială pe care a achitat 880.000 de lei vechi s-a rupt la prima folosire
„Țeparii” de la Pandora Cosmetics continuă să facă victime, o femeie din municipiul Suceava reclamând la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) Suceava calitatea deplorabilă a produselor pe care le-a comandat. Aceasta a solicitat o geantă din piele pe care a achitat nu mai puțin de 880.000 de lei vechi, primind pentru această comandă și un așa-zis lănțișor de aur placat cu 22K. Imediat după ca a primit comanda femeia a constatat calitatea jalnică a produselor , lănțișorul de „aur” înnegrindu-se în doar câteva zile, iar geanta cedând după ce a fost folosită pentru transportarea unor bunuri. „Reclamația a fost depusă la data de 3 mai și este a doua sesizare la Suceava la adresa reprezentanților Pandora. După evaluările noastre geanta respectivă poate fi achiziționată cu cel mult 100.000 de lei, produsul fiind de cea mai proastă calitate”, a declarat directorul OJPC Suceava Vasile Latiș. Acesta a precizat că sesizarea va fi trimisă la București pentru ca „țeparii” să fie amendați din nou pentru publicitate înșelătoare, produsele pe care aceștia le comercializează fiind prezentate într-un mod cât se poate de tendențios. De exemplu, lănțișorul care a devenit inutilizabil în doar câteva zile este prezentat în pliantele trimis de „țepari” drept un „lănțișor minunat, placat cu aur de 22K de o valoare deosebită” care „nu se deteriorează și vine cu certificat de garanție de înlocuire pentru 10 ani”. Pentru aceste texte prin care duc publicul în eroare, dar mai ales pentru faptul că „asigură” fiecărui participant care comandă un produs un apartament de lux, reprezentații Pandora Cosmetics SRL au încasat deja două amenzi pentru publicitate înșelătoare care însumează 62 de milioane de lei vechi. „Conform legii, aceștia nu mai aveau voie să trimită nici un material fără avizul autorităților, ceea ce înseamnă că în curând vor primi o nouă amendă și mai mare”, a subliniat Latiș. Reamintim că de câteva luni de zile zeci de suceveni au primit înștiințări poștale prin care erau anunțați că au câștigat un apartament în posesia căruia pot intra după ce comandă unul din produsele oferite de firmă. „Rezultatele tragerii la sorți sunt acum finale. E.P. a câștigat un apartament”, acesta este textul cu care sunt „întâmpinați” sucevenii atunci când consultă pliantele plasate de „țepari” în cutiile poștale ale eventualelor victime.
– „Sucevenii trebuie să înțeleagă că aceste produse sunt de foarte proastă calitate”
În condițiile în care din ce în ce mai multe persoane continuă să se lase înșelate de cei de la Pandora, comandându-le produsele de proastă calitate, Vasile Latiș a ținut să transmită un nou avertisment. „Sucevenii trebuie să înțeleagă că aceste produse sunt de foarte proastă calitate, ele costând în realitate cel mult 100.000 de lei vechi. Poveștile din pliante conform cărora aceste obiecte au puteri miraculoase sunt departe de adevăr, iar cei care le primesc, în loc să comande aceste produse, trebuie să vină la noi și să-i reclame pe acești escroci”, a ținut să precizeze Vasile Latiș. Cât despre apartamentul cu care „țeparii” încearcă să ducă în eroare publicul, lucrurile sunt mai mult decât clare, acest premiu fiind inexistent, credulii fiind „aburiți” cu acest apartament doar pentru a comanda produsele oferite de firmă.



