Lady Gaga este noua imagine Polaroid



Lady Gaga este noua imagine Polaroid, artista urmând să lanseze anul acesta o nouă linie de produse speciale pentru binecunoscutul brand, informează site-ul adweek.com.
Potrivit unui comunicat de presă dat publicității de companie, acest „parteneriat strategic pe mai mulți ani reunește unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume cu una dintre cele mai populare artiste, care a influențat și tendințele culturii actuale”.
Lady Gaga va apărea la mai multe evenimente ale Polaroid pentru a discuta despre acest parteneriat.
„Sunt foarte încântată să mă dezvolt dincolo de scenă, ca designer sau, așa cum spune tatăl meu, în sfârșit, am o slujbă adevărată”, a declarat Lady Gaga.
„Polaroid are o legătură specială cu clienții săi de mai mulți ani și acum suntem încântați să ne asociem cu Lady Gaga pentru a continua această tradiție și pentru a aduce produse atrăgătoare noii generații”, a declarat, la rândul său, Stephen Miller, co-CEO al PLR IP Holdings, compania care deține brandul Polaroid.
Noile produse realizate de Polaroid în colaborare cu Lady Gaga ar putea ieși pe piață la finalul anului 2010.
Polaroid s-a confruntat cu probleme grave financiare în anii ’90 și nu și-a revenit niciodată. În 2001, compania a dat faliment, iar patru ani mai târziu a fost achiziționată de Petters Group Worldwide, în cadrul unei tranzacții în valoare de 425 de milioane de dolari. În decembrie 2008, compania s-a plasat din nou sub protecția legii falimentului. În aprilie anul trecut, fondurile de investiții Consumer Capital și Gordon Brothers au cumpărat brandul Polaroid, care acum este înregistrat ca marcă a companiei PLR IP.
Lady Gaga și-a lansat albumul de debut, intitulat „The Fame”, în 2008, însă nu a avut un mare impact asupra pieței muzicale internaționale. Dar primele două discuri single – „Just Dance” și „Poker Face” – au obținut poziții fruntașe în clasamente. Lady Gaga a primit o nominalizare la cea mai recentă ediție a premiilor Grammy, la categoria „cea mai bună înregistrare dance”. Ea și-a lansat cel de-al doilea album, „The Fame Monster”, luna noiembrie 2009. Până în prezent, ea a vândut peste 20 de milioane de single-uri în format digital și peste patru milioane de albume în întreaga lume.