Interviuri telefonice în Germania, Franța, SUA și alte state, pentru brandul turistic al României



Consorțiul THR&TNS va începe, săptămâna viitoare, cercetarea cantitativă pentru a afla percepția asupra României în mai multe țări-țintă pentru atragerea de turiști, demers care va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.
Printre țările-țintă se numără Rusia, Franța, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie și SUA.
După cercetarea cantitativă, care va dura circa 30 de zile, vor urma cinci etape necesare creării brandului turistic al României. Prima etapă presupune diagnosticarea a ceea ce se întâmplă în România din punct de vedere turistic, urmată de stabilirea avantajelor competitive ale României și de crearea strategiei și poziționarea brandului turistic.
„A patra etapă este crearea imaginii vizuale a brandului, urmată de implementarea acestuia”, a declarat marți Bordas, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al României.
Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism și reprezentanți ai asociațiilor patronale din domeniu. Printre aceștia se numără Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism și proprietară a agenției Eximtur, Corina Martin, președinte ANAT, George Copos, proprietarul Ana Hotels, și Radu Enache, proprietarul lanțului hotelier Continental.
„Crearea și promovarea brandului turistic al României sunt finanțate din bani europeni”, a declarat ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea, prezentă la reuniunea Consiliului.
Potrivit reprezentanților THR&TNS, brandul trebuie să fie simplu, cu valori-cheie precum design, inovație și calitate și să aibă o personalitate „cool, trendy, casual”, să fie fiabil și amuzant.
În proiectul de creare a brandului vor fi implicate mai mult de 180 de persoane.
Câștigătorul licitației pentru crearea brandului turistic este asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.