Ieri a început inventarierea patrimoniului public și privat al municipiului Suceava



– Primarul Ion Lungu a spus că îi va sancționa aspru pe cei 100 de angajați ai Primăriei angrenați în această activitate, dacă își vor face treaba din birou și nu pe teren
Atît patrimoniul public, cît și cel privat al municipiului Suceava va fi inventariat bucată cu bucată, pentru a se vedea cu exactitate care este starea bunurilor și terenurilor aflate în administrarea Primăriei Suceava.
Campania de inventariere a început ieri dimineață, cînd aproximativ 100 de angajați ai Primăriei au fost instruiți de primarul Ion Lungu să își facă treaba în cel mai serios mod.
“Le-am cerut imperativ și ferm să facă o inventariere clară și minuțioasă, nu precum cele de pînă acum, cînd treaba se făcea din birou. Le-am cerut să meargă pe teren, să vadă exact ce e cu terenurile și clădirile pe care le deținem, care este starea lor, dacă nu s-au înregistrat abuzuri. Vreau ca la final să avem o imagine clară a bunurilor aflate în administrarea Primăriei, atît cele din domeniul public, cît și cel privat al municipiului”, a spus Ion Lungu.
Rezultatele echipelor de inventariere vor fi analizate și corelate în fiecare vineri, la ora 11.00, sub îndrumarea edilului șef al municipiului.
“În calitate de președinte al comisiei de inventariere, mă voi implica personal în respectarea prevederilor legale și nu voi ezita să îi sancționez aspru pe toți cei care nu își fac treaba așa cum ar trebui. Nu accept ca treaba să fie făcută de la birou, cei aproape 100 de membri ai comisiei trebuie să meargă pe teren și să lucreze temeinic, dacă nu vor să fie sancționați”, a adăugat Ion Lungu.
Unul din scopurile inventarierii este de a exista o evidență exactă a terenurilor aflate în patrimoniul privat al Primăriei, cît și a celor aflate în administrarea municipalității.
“Nu este normal ca firmele și persoanele care au clădiri ridicate pe teritoriul municipiului Suceava să nu plătească nici o taxă la Primărie”, a precizat primarul Ion Lungu.