Brandul născut în Suceava, FRYDAY, a deschis 7 restaurante în ultimele 10 luni – investind puțin peste 4,5 milioane de euro – dintre care un număr de 3 restaurante într-un interval aproape record de doar 70 de zile.
Notorietatea lanțului QSR de restaurante sucevean a cunoscut o pantă ascendenta încă de la mijlocul anului trecut, atunci când antreprenorul Lucian Florea, fondatorul conceptului, a ieșit în spațiul public povestind despre misiunea și viziunea sa.
Atât de apreciat la nivel național, dorit cu ardoare și de ai noștri suceveni, așa cum clar reiese din comentariile și mesajele private de pe platformele de socializare pe care antreprenorul le primește, întrebat, el a declarat:
„Suceava este acasă și deși locuiesc la București de aproape 3 ani de zile, mă întorc cu drag constant deoarece aici am familia și aici încă ne desfășurăm operațiunile brandului Auto Albină, plus departamentele de HR și Financiar ale Albina Restaurante.
De întors, dacă vom avea propuneri fezabile, ne vom întoarce, însă doar într-un concept de Drive Thru, nu vom mai intra în food court-uri, așa cum și la Botoșani o facem, negociem un Drive Thru care sperăm să se concretizeze printr-o semnare de contract în această vară.”

Compania suceveană a raportat creșteri agresive ale cifrei de afaceri și, din cele spuse de antreprenor, anul acestase țintește depășirea pragului de 80 de milioane de lei și un 22% EBITDA, ceea ce ar plasa brandul FRYDAY în concurență directă cu Burger King și Popeyes ca viteză de scalare și creștere pe piața de HoReCa fast-food din România.
Pitești, Galați și Sibiu sunt ultimele proiecte inaugurate, care performează și fac cifre impunătoare, fapt pentru care Lucian Florea mai are în plan 3 restaurante pentru acest final de an, iar pentru anul ce urmează sunt semnate deja actele pentru 4 dintre cele 12 restaurante plănuite pentru a fi deschise în România.

Sperăm să ne putem bucura și noi de conceptul născut în orașul nostru în foarte scurt timp, fapt pentru care îi ținem pumnii tânărului antreprenor în a găsi cea mai bună oportunitate de locație pentru conceptul care aduce atât de multe zâmbete și momente de calitate clienților săi din toată țara și pe care ni-l dorim înapoi acasă!