„Îngrădirea cimitirului creștinesc…”
„Într-al 20 Mai a.c. a aflat de bine primarul din Suceava ca să dea la pământ îngrădirea cimitirului creștinesc, cu scop de a săpa un drum dela oraș până la tir (n. r. platoul de tir), drept prin cimitir. Ajungând lucrătorii până la mormintele creștinești, poporul s’a revoltat și căpitanul districtual a înterdis continuarea săpării. Gardul a rămas însă culcat până în diua de adi, astfeliu că întrarea în cimitir este liberă pentru toate dobitoacele din oraș. De această stare a lucrurilor se scandalisează întregul popor creștinesc”. (Semnat: „un moșneag din Suceava”).
„Gazeta Bucovinei”, Anul I, nr. 15, Cernăuți, Joi 20 Iunie 1891.
„Făuritorii drumului de fier” (I)
„Traseul căii ferate trece prin porțiuni de teren accidentat, văi adînci, mlaștini și toate au impus executarea unui volum uriaș de lucrări. Pînă în prezent s-au executat 1.250.000 mc terasamente. La acestea s-a lucrat mecanizat în procent de peste 70 la sută. La săpături s-au folosit screpere, excavatoare și s-a experimentat cu succes un nou greder, utilaj de mare productivitate. De asemenea au fost folosite buldozere, autogredere, cilindri compresori iar transportul s-a executat cu autovehicule. Pe întregul traseu s-au construit peste 60 de poduri și podețe, pasaje superioare și 5 viaducte mari. Toate acestea au infrastructura din beton, iar suprastructura din beton armat sau din metal. Mult le-a dat de furcă constructorilor executarea fundațiilor la viaducte”.
„Zori noi”, Anul XVIII, nr. 5124, Suceava, Iunie 1964.