FAN Courier atenționează clienții că serviciile online de urmărire a expedierilor sunt gratuite



Compania românească de curierat FAN Courier atenționează clienții săi că serviciile online prin care pot urmări traseul expedierilor sunt gratuite, după ce unii furnizori terți au pretins sume de bani, prin trimiterea unui sms, pentru serviciile despre statusul livrărilor.
„Clienții noștri trebuie să știe că au la îndemână aceste două unelte extrem de valoroase și mai ales gratuite, întrucât există furnizori care promit servicii despre statusul livrărilor în numele FAN Courier contra cost, prin trimiterea unui sms. Orice costuri solicitate clienților noștri de către terți pentru a oferi informații despre livrările prin FAN Courier sunt ilegale și nu trebuie luate în considerare”, a declarat, într-un comunicat, directorul de dezvoltare al companiei, Adrian Mihai.
FAN Courier asigură opțiunile Client Tracking și SelfAWB în mod gratuit tuturor clienților, indiferent daca au încheiat sau nu un contract. Aceste servicii online permit clienților să aibă în permanență sub supraveghere propriile expedieri.
Serviciul Client Tracking permite vizualizarea unei pagini personalizate care cuprinde informații despre expedieri și confirmări, iar serviciul Self AWB îi permite clientului să știe în orice moment unde se află coletul său, când a plecat din centrul logistic FAN Courier, când a ajuns la destinație sau dacă expediția nu a putut fi realizată din cauza absenței destinatarului.
FAN Courier, înființată în 1998, este deținută de trei persoane fizice, repsectiv Felix Patrășcanu și frații Adrian și Neculai Mihai. Compania estimează pentru 2010 o creștere a cifrei de afaceri cu 10% față de anul trecut, de la 167,4 milioane de lei la 184,15 milioane de lei.
Compania are peste 14.000 de clienți, din care 90% reprezintă persoane juridice.