Din acest an

Facturile la energia electrică și gaze naturale, achitate și la agențiile Băncii Transilvania



Începând cu acest an, clienții E.ON Gaz România, E.ON Moldova Furnizare și E.ON Gaz Distribuție pot opta să achite în numerar contravaloarea facturii reprezentând consumul de gaze naturale, consumul de energie electrică și facturile reprezentând contravaloarea serviciilor de verificare și revizie tehnică a instalațiilor de utilizare a gazelor naturale și la agențiile Băncii Transilvania.
„Implementarea acestui nou canal de încasare a derivat din strategia de focalizare a companiilor E.ON de furnizare și distribuție de gaze naturale și electricitate asupra nevoilor clienților. Reușim astfel să punem la dispoziția acestora un portofoliu variat de mijloace de plată a facturilor de gaze naturale și energie electrică, alternative la plata prin casieriile companiilor. Optând pentru utilizarea acestor canale de plată simple și eficiente, clienții noștri pot salva din timpul alocat plății facturilor de energie și servicii. Totodată, ne propunem să continuăm diversificarea canalelor de plată a facturilor”, a declarat Frank Hajdinjak, directorul general al E.ON România.
Clienții companiilor E.ON din România au la dispoziție o gamă largă de posibilități de achitare a facturilor de gaz și electricitate prin intermediul soluțiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, Creditcoop și PayPoint.
La plata în numerar a facturilor prin intermediul acestor canale de plată este necesară prezentarea facturii cu cod de bare. „Pentru efectuarea plății facturilor de gaze naturale, de energie electrică și de servicii prin intermediul tuturor acestor canale de încasare, clienților E.ON nu li se percep comisioane”, a explicat Sorin Munteanu, specialist relații publice – Departamentul de Comunicare și Relații Publice E.ON România.