Cei mai fideli clienți ai magazinului SELGROS, oameni de afaceri din domeniul hotelier, al alimentației publice în regim de restaurant sau de catering au participat joi seara la un dineu organizat în cinstea lor. Este vorba despre reprezentanți ai celor mai importante hoteluri și restaurante din județul Suceava și din Botoșani, clienți fideli ai magazinului SELGROS, cu cifra cea mai mare de afaceri din acest segment de activitate, care s-au întâlnit cu reprezentanții SELGROS Suceava și au fost răsplătiți pentru fidelitate.
Directorul magazinului SELGROS Suceava, Rudolf Schmidt, a declarat că „este un eveniment în premieră, pe care dorim însă să-l permanentizăm și să-l organizăm bilunar”.
Rudolf Schmidt a mai spus că „întâlniri de acest fel se vor organiza la nivel național, de către toate cele 17 magazine SELGROS din țară”.
SELGROS s-a implicat mereu în viața comunitară Joi seara, la dineul oferit de SELGROS atmosfera a fost una deosebită, reprezentanții magazinului și-au cunoscut îndeaproape clienții, le-au oferit consiliere și au schimbat impresii.
Rudolf Schmidt a declarat că „evenimentul, derulat în premieră joi, va deveni unul de tradiție, pentru că relația cu clienții fideli este o prioritate a magazinului Selgros”.
Directorul magazinului SELGROS Suceava, Rudolf Schmidt, ne-a spus că Selgros s-a implicat mereu în viața comunitară, dovadă fiind acțiunile umanitare pe care le-a organizat împreună cu ONG-uri din Suceava, în scopul ajutorării unor copii cu nevoi speciale.
Magazinul Selgros a fost partener și în acțiunile inițiate de Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului Suceava, pentru a aduce o bucurie copiilor nevoiași sau bolnavi. SELGROS s-a implicat și în acțiuni de ecologizare, participând cu 100 de angajați la curățarea de pet-uri și gunoaie a pădurii Adâncata.





