Se poate și la noi

Deputatul Ioan Balan îl laudă pe constructorul român care execută o parte din lucrările de pe A7



Deputatul PNL de Suceava Ioan Balan
Deputatul PNL de Suceava Ioan Balan

Deputatul PNL de Suceava Ioan Balan contestă cutuma potrivit căreia românii nu sunt în stare să facă drumuri, fie pentru că nu știu sau nu vor să construiască autostrăzi și căi ferate. ”Lucrările pentru infrastructura de transporturi au fost făcute în trecut, în principal, de firme străine, de mare prestigiu la nivel internațional, recunoscute pentru calitate în țara lor, care, însă, pe noi nu ne-au convins prea tare prin calitatea lucrărilor executate în România, însă, cu siguranță, ne-au dus la capătul răbdării prin tergiversări și termene lungi execuție. Lucrări care trebuiau finalizate în maximum 2-3 ani, la noi au durat și peste 10 ani”, a arătat Ioan Balan.
Parlamentarul sucevean și-a reiterat respectul pentru munca jurnaliștilor români care urmăresc constant modul în care evoluează proiectele de investiții din România.
”Munca lor aduce multe beneficii pentru dezvoltarea României, prin presiunea pe care o pun pe decidenți. Cu motive întemeiate, jurnaliștii au criticat, de-a lungul anilor, fie ritmul lent al constructorilor, fie motivele invocate de aceștia pentru întârzieri, fie calitatea lucrărilor, fie nepăsarea autorităților. Însă, recent, am constatat o largă apreciere a presei pentru constructorul român care muncește și execută o parte din Autostrada A7 și care făcut în numai două luni ceea ce ne obișnuisem să vedem numai după câțiva ani. Cu poze și filmări, jurnaliștii au constatat că avansul lucrărilor i-a surprins până și pe ei. Așadar, și românii pot!”, este de părere Ioan Balan.
Deputatul liberal speră ca toți constructorii Autostrăzii Moldovei, care au câștigat licitațiile pentru execuția lucrărilor, să ia exemplul pozitiv de la constructorul român, să mobilizeze toate resursele de care dispun, utilajele și oamenii, iar avansul lucrărilor la autostradă să fie, pentru prima dată, o reală uimire și pentru români.
”Finalizarea Autostrăzii Moldovei într-un termen scurt nu ar fi doar o gură de oxigen pentru economia Moldovei și pentru accelerarea dezvoltării. Finalizarea Autostrăzii A7 într-un termen scurt este și un imperat determinat de faptul că am obținut finanțare europeană nerambursabilă pentru acest proiect strategic al Moldovei, iar banii nu vor sta la dispoziția noastră pe termen nelimitat”, a concluzionat Ioan Balan.



Recomandări

Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate de președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni

Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate la președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni
Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate la președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar
Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Virgiliu Vlăescu: „Retrogradarea autostrăzii către Siret la rangul de drum expres reprezintă un atac la șansa României de a participa la reconstrucția Ucrainei”