Democrații din municipiul Suceava vor să dezvolte dialogul cu cetățenii în condițiile în care, susțin ei, oamenii nu se pot informa corespunzător de la funcționarii din administrația locală. Președintele organizației municipale Suceava a PD, consilierul local Niculai Barbă, a declarat că în curând PD va pune la dispoziția sucevenilor trei căi de acces la informații, și anume, un telefon gratuit gen tel-verde, un site de Internet pentru audiențe on-line și un spațiu pentru audiențe față în față. “Multe dificultăți în rezolvarea problemelor țin de birocrație și lipsa unor surse diversificate de informare. De prea multe ori, sucevenii trebuie să aloce ore în șir pentru ca în cele din urmă să ajungă la un ghișeu de unde nu pot obține un răspuns util sau constată că nu s-au adresat la ghișeul potrivit. Se produs situații jenante atât pentru cetățeni, cât și pentru funcționari. Sunt situații în care cetățenii ar dori să afle în scurt timp informații, dar nu au posibilitatea să se deplaseze la instituțiile în cauză. Considerăm că este oportun ca cetățenii să aibă la dispoziție surse diversificate de informare”, a spus Barbă, care a adăugat “o parte din informațiile pe care oamenii ar trebui să le obțină de la instituții și nu le obțin, dacă le furnizăm noi, ei vor putea ști cum să-și rezolve problemele respective”.





