CNA: Campania pentru alegerile parlamentare parțiale,”pe bani” în emisiunile de promovare



Candidații la alegerile parlamentare parțiale se vor putea exprima, contra cost, în emisiunile de promovare electorală și în spoturile electorale difuzate de televiziunile și radiourile private, dar vor avea acces gratuit la posturile publice, potrivit unui proiect de Decizie a CNA, informează Mediafax.Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a analizat, în ședința de marți, un proiect de Decizie privind principii și reguli de desfășurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerile parlamentare parțiale.Proiectul a fost adoptat în ședința de marți cu nouă voturi „pentru” (Laura Georgescu, Viorel-Vasile Buda, Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Lorand Turos, Monica Gubernat, Cristina Trepcea, Răsvan Popescu și Radu Călin Cristea) și unul „împotrivă” (Christian Mititelu) și a fost publicat pe site-ul CNA, fiind supus dezbaterii publice.Potrivit proiectului CNA, campania electorală pe posturile de radio și de televiziune începe cu 15 zile înainte de ziua votării și se încheie cu 24 de ore înainte de momentul începerii votării.



Recomandări

26 de partide și organizații ale minorităților, precum și doi independenți își încep astăzi campania electorală pentru alegerile parlamentare

CNA: În emisiunile de dezbatere electorală trebuie sa fie prezenți cel puțin doi candidați

Opt membri ai CNA solicită Parlamentului revocarea din funcție a Laurei Georgescu

CNA: E interzisă difuzarea emisiunilor electorale până la anunțarea organizării turului 2 de scrutin