Clienții Romtelecom își pot achita facturile online, începând de luni



Facturile Romtelecom pot fi achitate de clienții cu acces la Internet utilizând aplicația de plăți online a operatorului, care a devenit disponibilă începând de luni, a anunțat compania de telecomnicații.
„Această facilitate este disponibilă gratuit pe site-ul companiei pentru orice client Romtelecom, persoană fizică cu un cont în aplicația MyAccount. Plata, pentru care nu se percepe nici un comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit. Pentru a furniza acest serviciu Romtelecom a ales sa colaboreze cu GeCAD ePayment”, se arată într-un comunicat al Romtelecom remis MEDIAFAX.
Un cont MyAccount se poate crea în câteva minute, cu ajutorul codului de abonat al clientului și al unei adrese de e-mail valide. După logare, MyAccount oferă și alte facilități pe lângă plata online, precum vizualizarea gratuită a ultimelor șase facturi, lista detaliată a apelurilor, situația plăților sau a traficului înregistrat pentru Clicknet mobil, în cazul în care clientul beneficiază și de acest serviciu.
Plata online se adaugă celorlalte mijloace de plată oferite deja de Romtelecom, compania dispunând de o rețea de parteneriate de peste 21.000 de puncte de prezență (reprezentând ghișee ale băncilor, bancomate, oficii autorizate ale Poștei Române, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI, puncte de încasare PayPoint, magazine Germanos, magazine Romtelecom).
Aplicația MyAccount poate fi accesată de la adresa myaccount.romtelecom.ro.
Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă.
GeCAD ePayment este un integrator de soluții pentru comerț electronic.