Claudia Schiffer, după ce și-a împrumutat imaginea și a defilat pentru marii designeri timp de peste două decenii, a decis că este pregătită să își creeze propriul brand în modă, care va include poșete și articole vestimentare fabricate din cașmir, informează Reuters.
În vârstă de 39 de ani, Claudia Schiffer a declarat, marți, că dorește să ofere vieții sale o nouă direcție și că a început deja să caute parteneri care să o sprijine în lansarea unui brand propriu.
„Mi-ar plăcea să creez propriile mele colecții. Vreau ca brandul meu să fie clasic și nedemodat, cu o notă de sensibilitate”, a declarat celebrul manechin german în timpul unei conferințe de presă, organizată de International Herald Tribune la Berlin.
Multe alte celebrități și-au lansat propriile linii vestimentare și diverse creații sub un brand propriu. Criticii de specialitate au apreciat rochiile de seară create de Victoria Beckham, în timp ce Jennifer Lopez și-a creat propriul brand de parfumuri, iar Paris Hilton a lansat o colecție de ceasuri de lux.
Claudia Schiffer consideră că produsele pe care le va crea „vor vorbi” în numele ei și că ele trebuie să îi reflecte personalitatea. „Clienții nu sunt proști. Ei simt imediat dacă tu nu crezi în produsul tău”, a explicat manechinul german.
Deși preconizează că va fi foarte ocupată în viitorul apropiat cu lansarea acestui brand, Claudia Schiffer, care a apărut recent în campaniile publicitare Yves Saint Laurent, Salvatore Ferragamo și Alberta Ferretti, a declarat că speră totuși să își continue cariera de model „cât mai mult timp posibil”.
Claudia Schiffer și-a început cariera la sfârșitul anilor ’80 și a fost imaginea casei Chanel timp de cinci ani. În 2002, Schiffer s-a căsătorit cu Matthew Vaughn, producătorul filmului „Jocuri, poturi și focuri de arme”. Top modelul a ieșit din lumea modei după ce l-a născut pe fiul său Caspar, în 2003. În 2004, s-a născut al doilea copil al său, Clementine.