Al doilea cotidian de sport (conform datelor oficiale) a crezut de cuviință că trebuie să schimbe ceva pentru a amenința poziția de lider deținută de concurență. A apărut în haine noi atît în format tipărit cît și în cel electronic. Toate bune și frumoase, doar trebuia și departamentul de marketing să miște ceva, numai că o decizie neinspirată a făcut ca bătălia să coboare mult nivelul, numit oricum doar convențional “cultural”. După ce ne-am pricopsit de la gazeta tipărită pe hîrtie roză cu Divizia Sexy, la pachet cu rîndurile despre sport, a urmat replica deosebit de inteligentă (exprimare rebusistică!): dovadă că în domeniul strict editorial și-a atins deja limitele, și celălalt ziar va publica “țîțe și buci”, cuvintele exacte ale unui reputat senior editor la publicația cu pricina, din păcate fără putere de decizie. Ba chiar ștacheta a coborît și în privința bucăților de carne cu care vor să și-l mărească. Tirajul, desigur… Astfel, a apărut un material cu trei “vedete ale filmelor pentru adulți”, practic niște femeiuști ușoare dispuse la a depăși niște limite pentru niscai publicitate în plus. Pictorialul de pe site, pe lîngă impresia deplorabilă din punct de vedere artistic, este realmente grețos. Dacă la concurență junele emanau un aer tîmp încercînd să se bage în seamă cu ceva ce nu se încadra în universul lor delimitat de cosmetice, țoale, parfumuri, exerciții la sală și nelipsita particulară de drept, pe fețele celor trei disgrații se lăfăie însuși viciul. Iată cariatidele pe care se sprijină presa sportivă…
Poate că, într-un viitor pe care îl fac alții să sune bine pentru ei, va veni și vremea cînd vom cumpăra ziarele de sport ambalate în țiplă, precum revistele de un anumit profil. Fiindcă doar granița asta a mai rămas de depășit. Haideți băieți, care faceți pasul?… Evident, exagerez deliberat, dar pentru a evidenția niște tare ele trebuie accentuate, așa cum procedează caricaturiștii.