Campania electorală în audiovizual se va desfășura între 3 octombrie și 1 noiembrie, televiziunile și radiourile, publice și private, fiind obligate să ofere gratuit spații în emisiunile lor candidaților la președinție și să respecte reguli stricte, potrivit unei decizii adoptate joi de CNA, informează Mediafax.Membrii Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) au adoptat, în ședința de joi, Decizia privind regulile de desfășurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea președintelui României.Înainte de votul final, a fost adoptat un amendament, propus de membrul CNA Radu Călin Cristea, constând în includerea categoriei de „comentator politic” între participanții la emisiunile electorale.Astfel, în urma modificării articolului 5, alineatul 4 din decizie prevede că radiodifuzorii sunt obligați să precizeze calitatea în care se exprimă persoanele invitate în emisiuni, cum ar fi: candidat, reprezentant al candidatului sau al unui partid politic, alianță politică sau electorală care susține candidați, jurnalist, analist, consultant sau comentator politic.