Cântăreața britanică Amy Winehouse va lansa o linie vestimentară, în octombrie, în urma unui contract semnat cu casa de modă Fred Perry, încheiat pentru patru sezoane, informează nymag.com.
Zvonurile despre posibila lansare în modă a lui Winehouse au apărut în urmă cu câteva luni, însă abia recent aceste informații au fost confirmate.
Colecția cuprinde 17 modele, majoritatea în nuanțe de roz și negru. Printre piesele vestimentare se numără seturi de jachete și bluze cu aspect foarte tineresc, fuste extrem de strâmte și scurte, pantaloni Capri, o rochie mini pentru bowling și tricouri polo sub semnătura lui Fred Perry.
Obiectele vestimentare vor avea prețuri variind de la 32 la 150 de dolari. Directorul de marketing al casei Fred Perry, Richard Martin, a vorbit despre implicarea lui Amy în crearea acestei colecții: „Am avut trei mari întâlniri, în timpul cărora ea s-a ocupat de selectarea stilului produselor, materiale, culorile și detaliile de design”. „Linia poartă în mod clar semnătura lui Amy”, a mai spus acesta.
Pe de altă parte, Amy Winehouse nu a mai lansat nici un album muzical de peste trei ani. Cel mai recent album al artistei britanice, intitulat „Back To Black”, a fost vândut în peste 10 milioane de copii și premiat cu cinci Grammy. Însă, după lansarea lui, Amy Winehouse a avut de înfruntat numeroase probleme de sănătate și s-a luptat cu dependența de droguri și de alcool. În ultimii trei ani, Winehouse a constituit unul dintre subiectele preferate ale tabloidelor britanice, mai mult pentru scandalurile provocate decât pentru muzica sa. Cântăreața cu o voce excepțională este cunoscută pentru problemele sale legate de consumul de droguri, alcool, tendința de automutilare, anorexie și bulimie. Amy Winehouse a efectuat câteva cure scurte de dezintoxicare, care nu au avut efectele scontate.