Accidentul aviatic din Apuseni: Investigatori încearcă să afle dacă zona permitea emiterea semnalelor



Investigatori ai Centrului de Investigații și Analiza pentru Siguranța Aviației Civile (CIAS) se află, duminică, în zona în care în 20 ianuarie s-a prăbușit un avion de mici dimensiuni de tip BN2, încercând să afle dacă aceasta permitea emiterea semnalelor pe baza cărora să fie localizată epava, informează Mediafax. Surse apropiate anchetei în cazul accidentului aviatic din Munții Apuseni au declarat, duminică, pentru corespondentul MEDIAFAX, că investigatori ai Centrului de Investigații și Analiza pentru Siguranța Aviației Civile (CIAS), care derulează o anchetă tehnică, se află în zona în care s-a prăbușit aparatul de zbor, pentru noi verificări.Investigatorii CIAS încearcă să afle dacă zona în care s-a prăbușit avionul permitea emiterea semnalelor pe baza cărora să fie localizată epava.Totodată, investigatorii vor să stabilească și dacă aparatura avionului funcționa corespunzător sau zona nu permitea emiterea semnalelor avionului prăbușit. De asemenea, ei încearcă să determine la fața locului și alte aspecte care să îi ajute în cadrul anchetei tehnice privind accidentul aviatic din Apuseni, afirmă sursele citate.



Recomandări

Pilotul accidentului aviatic mortal de la Orăștie scăpase ca prin minune după un accident aviatic la Suceava

Sorin Bonchiș era unul dintre cei mai cunoscuți piloți și instructori de zbor, cu o carieră impresionantă în aviația militară
Sorin Bonchiș era unul dintre cei mai cunoscuți piloți și instructori de zbor, cu o carieră impresionantă în aviația militară

Pilotul accidentului aviatic mortal de la Orăștie scăpase ca prin minune după un accident aviatic la Suceava

Sorin Bonchiș era unul dintre cei mai cunoscuți piloți și instructori de zbor, cu o carieră impresionantă în aviația militară
Sorin Bonchiș era unul dintre cei mai cunoscuți piloți și instructori de zbor, cu o carieră impresionantă în aviația militară

Cauza accidentului aviatic de la Tăureni: Incapacitatea fizică de reacție a pilotului

Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: Aeronava prăbușită era pilotată de Răzvan Petrescu. Adrian Iovan era comandant. Acesta a luat decizii eronate

Accidentul din Apuseni – Copilotul Răzvan Petrescu: I-am sugerat lui Adrian Iovan să ne întoarcem la Sibiu, iar el a refuzat