A plătit un sejur la all-inclusive la Mamaia și a constatat că hotelul este închis



A plătit un sejur la all-inclusive la Mamaia și a constatat că hotelul este închis
A plătit un sejur la all-inclusive la Mamaia și a constatat că hotelul este închis

O femeie din municipiul Suceava a fost înșelată online. În ziua de 14 iunie, aceasta a făcut o rezervare pe internet pentru un sejur de 7 nopți tip “all-inclusive”. Sejurul era pentru perioada 26 iulie – 2 august, la hotelul “Fernweh no. 5”, din stațiunea Mamaia. Pentru acest sejur a plătit, prin virament bancar, suma de 4.662 de lei către “Sunrise Travel SRL”. Ulterior, a citit tot pe internet o serie de recenzii, din care rezulta că hotelul respectiv era închis și scos la vânzare. În aceste condiții, a depus plângere pentru comiterea infracțiunii de înșelăciune.



Recomandări

Patronatele și agențiile de turism au lansat ediția de primăvară a programului Litoralul pentru Toți