Deputatul PNL de Suceava Dumitru Mihalescul i-a solicitat ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, o serie de informații cu privire la finanțarea lucrărilor de construire de autostrăzi, drumuri expres și reabilitarea drumurilor naționale. Parlamentarul liberal a arătat că „în ultimii doi ani bugetele au prevăzut la început de an sume importante pentru construcția de autostrăzi, drumuri expres și pentru reabilitarea drumurilor naționale deja construite, însă de fiecare dată când Guvernul a făcut rectificări ale bugetului, Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au pierdut aproape toți banii alocați inițial. Singurele lucrări care s-au mai executat, din inerție, la nivel național sunt finanțate preponderent din fonduri europene nerambursabile, la care se adăugă între 5% și 15% cotele de cofinanțare ale Guvernului României”. În contextul în care construcția și întreținerea infrastructurii rutiere din România se susțineau aproape exclusiv din fonduri europene, deputatul Mihalescul i-a cerut ministrului Cuc să precizeze care au fost sursele de finanțare a lucrărilor executate în anii 2017 și 2018 pentru construcția și reabilitarea infrastructurii naționale de transporturi, autostrăzi, drumuri expres, drumuri naționale, și să prezinte o situație anuală din care să reiasă valoarea sumelor alocate din bugetul național, valoarea fondurilor europene și a creditelor rambursabile. Parlamentarul sucevean l-a mai întrebat pe ministru care au fost, în anii 2017 și 2018, sumele colectate de Guvernul României din taxele puse pe utilizarea drumurilor naționale și pentru traversarea podurilor și i-a solicitat o evidență anuală, precum și modalitățile în care aceste sume, care nu sunt evidențiate explicit în buget, au fost utilizate pentru întreținerea infrastructurii rutiere. Deputatul Dumitru Mihalescul i-a mai cerut ministrului Transporturilor să precizeze câte proiecte noi de investiții au fost amânate pentru a doua parte a anului 2019, în condițiile în care Guvernul a întârziat cu peste trei luni adoptarea bugetului de stat.