TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 30 iul 2019 - Anul XXIV, nr. 175 (7176)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8831 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0924 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Justificări

Cum explică constructorul decapările de strat de uzură abia pus de pe DN 18 Suceava-Maramureş

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Decapările de pe DN 18, care leagă Suceava de Maramureş, pe porţiuni pe care abia se turnase stratul de uzură, nu sunt considerate o problemă de constructor, care ne-a contactat pentru a ne explica cum stau lucrurile din punctul său de vedere. 

Reacţia vine după ce am relatat în cotidianul nostru că între porţiunea de intrare în judeţ dinspre Maramureş şi Cârlibaba, unde se turnaseră integral straturile de asfalt, inclusiv ultimul, cel de uzură, s-au făcut decapări. Este vorba de mai multe porţiuni importante, de câteva sute de metri, unde asfaltul a fost ras, pentru a fi returnat. Imediat, firesc, şoferii care au circulat pe acest drum s-au întrebat cum este posibil ca un asfalt nou-nouţ să fie stricat de constructor, pentru a fi înlocuit.

Managerul de proiect al şantierului, Vasile Strâmbeanu, ne-a declarat, ieri, că a fost vorba de „intervenţii locale în vederea realizării unui substrat corespunzător pentru execuţia lucrărilor de marcaj rutier în zonele umbroase”. El a arătat că s-a ajuns la concluzia că în acele zone umbroase marcajul nu ar prinde foarte bine, astfel că s-a preferat această variantă pentru încadrarea în normele de calitate, chiar dacă mai costisitoare.

Aceste lucrări sunt de pregătire a tronsonului III (adică de la limita cu Maramureşul, din Pasul Prislop, şi până la Valea Stânei, comuna Cârlibaba) pentru recepţia lucrărilor.

Vasile Strâmbeanu, reprezentant al firmei sucevene Autotehnorom, a mai făcut următoarele precizări: „Menţionăm că lucrările de marcaj rutier sunt costisitoare, iar necesitatea unor intervenţii ulterioare ar creşte semnificativ costurile antreprenorului. În acelaşi context se desfăşoară lucrări de remedieri la nivelul parapetului de siguranţă deteriorat de participanţii la trafic şi de lucrările de exploatări forestiere, lucrări de decolmatări şanţuri şi podeţe. Având în vedere faptul că lucrările executate pe contractul sus menţionat sunt în exploatare şi funcţionale, acestea desfăşurându-se în trafic, intervenţiile realizate sunt absolut normale, încadrându-se în categoria lucrărilor de întreţinere. De menţionat că pentru întreaga perioadă, până la recepţia la terminare a lucrărilor, costul acestor lucrări de întreţinere va fi în întregime suportat de antreprenor”.

Practic, în momentul de faţă, drumul este în gestiunea celor care lucrează şi nu a Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere. 

Pe ambele tronsoane ale DN 18 lucrează un consorţiu format din trei firme (SC Autotehnorom SRL, SC Opr Asfalt SRL şi SC Rutier-Conex XXI SRL).
Al doilea lot din judeţul Suceava - IV (de la Valea Stânei - Cârlibaba şi până la intersecţia cu Iacobeni, prin Ciocăneşti) este şi el în mare parte realizat, însă mai sunt ceva lucrări. Pe acest lot termenul asumat este finele lunii august a acestui an.

Per ansamblu, acum, DN 18 se prezintă foarte bine. Cel mai important este însă ca lucrările de acum să fie şi de calitate, pentru ca drumul aflat într-o zonă sensibilă, de munte, la altitudine destul de ridicată, să reziste cât mai mult.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum explică constructorul decapările de strat de uzură abia pus de pe DN 18 Suceava-Maramureş.
 Vizualizări articol: 2575 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 6 voturi
Cum explică constructorul decapările de strat de uzură abia pus de pe DN 18 Suceava-Maramureş5.056

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Paste la tavă cu varză și cârnați Este un preparat ardelenesc, foarte sățios, gustos și economic, care nu cere mare efort pentru pregătire. Se poate face cu varză acră sau dulce, se obțin gusturi diferite în fiecare caz. Pentru rezultate optime și un gust desăvârșit... Citeşte