Google
Arcadia CMB
Arcadia CMB
Arcadia CMB
 
joi, 19 dec 2013 - Anul XVIII, nr. 296 (5503)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6667 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0359 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Facebook a lansat opţiunea de "dislike"

Facebook a răspuns numeroaselor solicitări din partea utilizatorilor şi a lansat opţiunea de "dislike", opusul funcţiei "like", îmi place. Noua opţiune este disponibilă momentan doar în mesaje.

Utilizatorii reţelei de socializare cer de multă vreme o opţiune prin care să poată arăta că nu sunt de acord cu anumite idei, că nu le place o anumită melodie, sau, pur şi simplu, că sunt enervaţi de anumite postări ale altor utilizatori, în top fiind pozele cu mâncare sau fotografiile din vacanţe scumpe, anunţă dailymail.co.uk.

După o perioadă foarte lungă de aşteptare, Facebook a decis să le facă pe plac clienţilor, momentan însă, doar pe jumătate. Reţeaua de socializare a lansat opţiunea de "dislike", dar acesta poate fi folosit doar în mesaje şi, pentru moment, nu îndeplineşte nicio funcţie.

Facebook a lansat un nou "sticker" pentru aplicaţia Messenger, care adaugă încă o serie de mici imagini ca variante de răspuns la mesaje, pe lângă tradiţionalele "feţe zâmbitoare". Toate imaginile noi sunt bazate pe butonul de "like"şi includ semnul păcii, o mână care ţine un buchet de flori, alta care ţine un pahar de şampanie sau un pumn ridicat în semn de protest. Din păcate, utilizatorii nu le pot folosi decât în mesaje, nu în newsfeed sau pe "perete", şi nu pot să marcheze cu "dislike" un lucru anume. Reţeaua de socializare confirmă că "dislike-urile" nu vor fi contorizate la fel ca "like-urile", rolul noilor imagini fiind de a "arăta celorlalţi cum te simţi şi de a adăga personalitate discuţiilor".

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Facebook a lansat opţiunea de "dislike".
 Vizualizări articol: 1416 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 3 voturi
Facebook a lansat opţiunea de "dislike"3.053

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei