TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 5 iul 2013 - Anul XVIII, nr. 153 (5360)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8725 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9845 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Reţeaua de socializare Twitter va începe testarea, în SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor să-şi găsească mai eficient publicul ţintă pentru reclamele lor, informează AFP.

"Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune", vizând "mărci sau activităţi pentru care userii au arătat interes", se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.

Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor să-şi trimită reclamele doar utilizatorilor Twitter care şi-au făcut cumpărăturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

"Nu oferim nici o informaţie suplimentară advertiserilor", spune Weil.

Utilizatorii Twitter care doresc însă să blocheze noul serviciu o pot face dezactivând căsuţa "Promoted content" (conţinut promoţional) din parametrii contului lor.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă.
 Vizualizări articol: 474 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei