Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 11 oct 2008 - Anul XIII, nr. 240 (3921)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   10 imagini |   ø fişiere video

Renault Megane III, primul peste Golf?

Renault a aşteptat ziua Salonului de la Paris fără emoţii. Cel mai aşteptat model al anului, Megane, din familia de constructorului francez, a debutat sub privirile unui public dornic să vadă cum arată cel mai de temut rival al noului Golf.

Interesant este că ambele maşini au debutat sub acelaşi acoperiş, prefaţând parcă lupta acerbă pentru supremaţie ce se va da în clasa compactelor. Estetic, tehnic şi ca dotări Megane III este peste aşteptări, un automobil care aspiră la prima poziţie în segmentul compactelor.

Îmbucurător la noul Megane este faptul că s-a renunţat la formele neconvenţionale, însă aşa cum era de aşteptat francezii continuă să mizeze pe designul avangardist.

Linia dinamică şi elegantă şi elementele exteriorului inspirate abundent din conceptul Megane Coupe se potrivesc perfect noii identităţi a modelului din clasa compactă.

Versiunea hachtback are o lungime de 4,3 metri şi un ampatament de 2,64 metri (faţă de 4,2 m lungime şi 2,62 m între axele maşinii, cât avea vechiul Megane), iar capacitatea portbagajului ajunge la 405 dm3.

Noul model vine cu o serie de îmbunătăţiri la nivel aerodinamic şi o greutate mai mică cu aproape 8 kg faţă de vechiul model, aspecte ce au concurat la diminuarea consumului şi a emisiilor de gaze poluante.

Pentru motorizări, francezii vor oferi agregate cu un raport excelent performanţă-consum. Gama de agregate diesel include propulsoare cu emisii de CO2 sub 120g/km cu următoarele valori de putere: 85 CP, 105 CP, 90 CP şi 110 CP, ultimul având în dotare filtru de particule. Fiecare dintre aceste motoare are emisii de CO2 mai mici de 120g/km.

Vârful îl constituie agregatul de 130 CP care, mulţumită tehnologiilor din dotare, emite doar 135g /km de dioxid de carbon. Renault anunţă că pe viitor gama de motoare va fi extinsă prin introducerea a două unităţi: 150 CP, disponibil cu transmisie automată şi 160 CP, legat la o cutie manuală.

Versiunile pe benzină sunt la fel de numeroase, gama fiind deschisă de unitatea 1.6 litri 16V, de 100 cai putere. Clienţii vor mai putea opta pentru agregatele de 1.6 litri -110 CP, 2.0 litri 16V, de 140 CP şi 2.0 litri de 180 CP.

Francezii vor lansa, în primăvara lui 2009, noul motor TCe 130, dezvoltat alături de partenerii japonezi de la Nissan care generează 130 CP şi un cuplu de 190 Nm. Renault intenţionează ca, până în 2010, să introducă şase versiuni diferite, ce vor fi asamblate la uzinele Palencia din Spania şi Douai din Franţa. Noul Megane III va pătrunde în Europa în noiembrie 2008.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Renault Megane III, primul peste Golf?.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 509 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Megane III, primul peste Golf?0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Proasta rau trimis de
(11 oct 2008, 12:03:49
golful 6 e de 100 de ori ai mijto golful 6 decat megane 3 pentru ca spatele e de citroen si fata e de laguna 3 care o vezi odata pe an in oras.RENAULT A DAT-O IN BARA CU MEGANE3 SI LAGUNA 3.
2.   Faove trimis de
(11 oct 2008, 14:54:27
Golful 6 n-are nimic spectaculos,arata aproape la fel ca golful 5.Bine ca s-au mai desteptat cei de la VW si au recurs la tehnologia inventata de Fiat-common rail,nu c-ar fi fost proasta cea pompe-duse,dar au facut un pas inainte.Cat despre ce spun unii care au,Laguna cam da clasa in curbe si la comfort Passatului.Eu unul,prefer noul Accord de la Honda....
3.   Cea mai buna alegere ... trimis de
(11 oct 2008, 18:34:53
Cea mai buna alegere pentru o masina noua o reprezinta modelele japoneze si koreene. Sunt fiabile si au un bun raport pret-calitate.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei