Maybach a fost zguduit serios de concurenţă, depăşit şi lăsat să domnească unde nemţii nici nu au îndrăznit vreodată să se gândească, la coada clasamentului. Anul trecut Maybach nu a comercializat nici măcar un sfert din cât şi-a propus: 600 de bucăţi în Statele Unite, 200 în Europa şi alte 200 în Asia. Anul acesta situaţia este la fel de dificilă. O cauză care a tras în jos Maybach au fost preţurile, cele mai scumpe (unii spun nejustificat de mari) de pe piaţa sedanurilor ultra-luxoase.
Producătorul german spune că va injecta viaţă în super-luxoasele modele şi prin 2009 trebuie să ne aşteptăm la o glorioasă intrare a viitoarelor generaţii 57 şi 62. Este de aşteptat un cabriolet, altul cel decât Landaulet prezentat recent, şi de ce nu chiar un coupe sportiv. Deocamdată este sigură lansarea sedan-urilor 57 şi 62 ce vor avea un nou şi interesant look. Maybach promite să iasă din zona de influenţă Mercedes şi să adopte un design distinctiv, o identitate mai puternică ce să redea strălucirea de altă dată a mărcii.