Statistică

10% dintre elevii suceveni, corigenți în primul semestru



– 10% din numărul total al elevilor suceveni au încheiat primul semestru cu nota scăzută la purtare, în timp ce 2% dintre elevi au rămas cu situația școlară neîncheiată
Doar o parte dintre elevii suceveni au trecut cu bine de primul semestru al anului școlar 2006-2007. Numai 80.727 de elevi din școlile și liceele din județul Suceava, dintr-un total de 91.771, au reușit să obțină calificative sau medii de trecere. Astfel, 10%, însemnând 8.704 elevi, au acum statutul de corigenți la una sau mai multe materii. Cei mai mulți, 4.392 de elevi, nu au reușit să promoveze la un obiect, 2.189 la două obiecte, 1.040 la trei obiecte, 703 la patru obiecte, în timp ce 380 de elevi sunt corigenți la mai mult de patru obiecte. În ceea ce privește situația promovaților, 31.218 elevi au reușit să obțină medii cuprinse între 9,00 și 10, 35.835 au încheiat primul semestru cu medii între 7,00 și 8,99, iar 13.674 de elevi, cu medii între 5,00 și 6,99.
Situația disciplinară a elevilor din județul Suceava, pentru primul semestru, este similară cu cea școlară, 10% din numărul total de elevi, mai exact 9.091, având nota scăzută la purtare. Dintre aceștia, 1.261 de elevi au note sub 7,00, 7.830 de elevi fiind sancționați cu note la purtare cuprinse între 7,00 și 9,99. Motivul acestor sancțiuni este fie numărul mare de absențe, fie abaterile de la conduita obligatorie în instituțiile școlare. Aproximativ 2% dintre elevii suceveni, însemnând 1.848 de elevi, au rămas, după primul semestru, cu situația școlară neîncheiată, alți 461 figurând ca neșcolarizați în baza de date a Inspectoratului Școlar Județean. Numărul mare de absențe sau abaterile foarte grave au constituit cauze pentru eliminarea a 20 de elevi suceveni și exmatricularea altor 96. Majoritatea celor eliminați, 13, sunt elevi de liceu, în timp ce toți cei exmatriculați provin din învățământul liceal. Procentele care reprezintă numărul elevilor exmatriculați și al celor cu nota scăzută la purtare, din județul Suceava, sunt sub media înregistrată la nivel național.



Recomandări

Elevi și profesori, instruiți pentru un mediu sigur, la Liceul Tehnologic „Ștefan cel Mareˮ din Cajvana

Elevi și profesori, instruiți pentru un mediu sigur, la Liceul Tehnologic „Ștefan cel Mareˮ din Cajvana
Elevi și profesori, instruiți pentru un mediu sigur, la Liceul Tehnologic „Ștefan cel Mareˮ din Cajvana

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson

„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie

„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie
„Viață sustenabilă”: proiectul care le-a arătat elevilor Liceului Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni că sănătatea începe din farfurie

Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon

Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon
Peste 400 de elevi au renunțat la studii în anul școlar trecut, iar alți 838 sunt în risc de abandon