Audi joacă de trei ani în superliga celor mai rapide modele coupe ale momentului.
Odată intrat în războiul cailor putere, germanii trebuie să dovedească lumii că sunt capabili să ducă lupta până la capăt şi că prezenţa lor aici nu este doar o simplă întâmplare.
Succesul de care se bucură acum modelul de performanţă, trebuie exploatat şi altfel, lucru sesizat de mai marii brandului premium.
După R8 Coupe 4.2 FSI, R8 V10 5.2 FSI, şi un concept surprinzător R8 V12 TDI, oare ce ar mai lipsi? Versiunea decapotabilă!
Pentru cei care vor să respire aerul la viteze de top sau cei care au plăcere nespusă de a goni pe şosele cu părul în vânt, dar care apreciază în primul rând îmbinarea dintre sportivitate şi calitatea premium, R8 Cabrio este maşina ideală. Deocamdată la aceasta încă se mai lucrează, dar aşteptarea va merita.
Audi intenţionează să înceapă producţia de serie anul acesta şi, din câte se pare, tot în 2009 îl vom vedea desfăşurându-se pe şosele. Frumoasă, puternică şi atletică, viitoarea variantă va fi un adevărat aspirator de femei, o maşină unde sunetele motorului şi ale sistemului audio se pot face auzite la fel de tare, suficient cât să te faci remarcat de tot cartierul.
Decapotabila nu va prezenta diferenţe majore faţă de modelul coupe, păstrând caracteristicile de design şi proporţii apropiate acestuia: 4,40 metri lungime şi 1,30 metri înălţime, greutate 1.700 kg. Cea mai vizibilă schimbare va fi în dreptul pavilionului, care impune o serie de modificări specifice versiunilor deschise.
Conform unor oficiali, Audi va lansa la toamnă versiunea cabrio a sportivei R8. Propulsia este încă o necunoscută, dar există mai multe opţiuni: V8 de 420 cai putere sau unitatea V10 de 525 cai putere ambele pe benzină şi chiar un turbodiesel V12 de 600 de cai putere.
Decapotabila va intra pe piaţă la un preţ estimativ de 120.000 de euro.