Protecția Consumatorilor

Zeci de reclamații împotriva operatorilor de televiziune prin cablu



Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava (CJPC) a înregistrat anul trecut 73 de reclamații împotriva furnizorilor de televiziune prin cablu. Principalele aspecte reclamate au fost nerespectarea clauzelor contractuale, prestarea de servicii necorespunzătoare calitativ, facturare eronată și publicitate înșelătoare.
Șefa CJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „75% din reclamațiile depuse au fost întemeiate, iar pentru abaterile constatate, operatorii au fost sancționați cu amenzi contravenționale în cuantum total de 22 de mii de lei, dispunându-se măsuri de remediere a deficiențelor”. Elena Oanea a mai adăugat că „recent am câștigat și procesul cu una dintre societățile de cablu TV care a contestat Procesul verbal de constatare a contravenției încheiat de CJPC Suceava, prin care se constata încălcarea clauzelor contractuale. Societatea respectivă se angajase să furnizeze servicii de cablu TV la preț fix de 22 lei, timp de 24 luni. Societatea nu a respectat clauzele contractuale, modificând tariful de la 22 de lei la 23,8 lei. Urmare a câștigării procesului în instanță, persoanele prejudiciate și-au primit banii înapoi”.



Recomandări

Zeci de copii fără posibilități, ajutați de câteva ONG-uri cu burse, excursii, tabere, cursuri de limbi străine, calculatoare

Zeci de copii fără posibilități, ajutați de câteva ONG-uri cu burse, excursii, tabere, cursuri de limbi străine, calculatoare
Zeci de copii fără posibilități, ajutați de câteva ONG-uri cu burse, excursii, tabere, cursuri de limbi străine, calculatoare