În jur de 30 de persoane din Suceava și Botoșani au așteptat, ieri dimineață, aproape cinci ore, să se îmbarce în autocarul care mergea spre Madrid.
Programat să plece din autogara Suceava la ora 4.30, autocarul companiei de transport Atlassib s-a pus în mișcare abia după ora 9.00, când nervii călătorilor erau deja de mult întinși la maximum. Disperat, unul dintre călători a ajuns ieri dimineața și la redacția „Monitorul de Suceava”.
„Înghețăm pe lângă gară din zori, unii dintre noi au alte legături prin țară, le pierdem acum”, se plângea omul.
Cea mai mare nemulțumire a sa pleca de la atitudinea reprezentanților companiei de transport. Oamenii s-au plâns că nu li s-a comunicat în nici un moment care este motivul întârzierii cursei și când au șanse să plece în sfârșit de pe loc.
Imediat după ora 9.00, când au ajuns și reporterii „Monitorului” la fața locului, autocarul îmbarcase în sfârșit călătorii și se pregătea să plece din stație.
Atitudinea reprezentanților Atlassib
Încercarea noastră de a afla cauza acestei mari întârzieri s-a lovit de „strategia” de comunicare a celor de la Atlassib.
Am luat mai întâi legătura cu directorul companiei de la nivelul județului, Gabriel Șalariu. După ce ne-a confirmat problemele cu cursa de dimineață, acesta ne-a ghidat către Compartimentul de Relații cu Publicul al companiei.
Aici, un anume domn Iancu, deranjat că vrem o opinie în aceeași zi, ne-a cerut să luăm legătura chiar cu patronul de la Atlassib. Nici acesta nu a fost de găsit la birou, iar solicitarea privind oferirea unui telefon mobil s-a lovit de un refuz total. Am primit în cele din urmă un număr de telefon mobil al unui alt director, însă nici acesta nu a fost de găsit.
Deși am încercat să le explicăm celor de la Atlassib că ar fi o dovadă de respect față de clienții lor oferirea unor explicații referitoare la întârziere, nu am obținut nici un răspuns.
Sfidare
Zeci de oameni au așteptat cinci ore cursa de Spania






