Grupul american Yahoo! a modificat, marți, aspectul mesageriei sale gratuite Yahoo Mail, continuându-și astfel eforturile pe care le face pentru a deveni un concurent tot mai serios al rivalului său Google în domeniul serviciilor de utilizare zilnică, informează AFP.
Modificările, anunțate cu ocazia celei de-a 16-a aniversări a Yahoo Mail, includ posibilitatea de „a înfrumuseța” e-mailul cu imagini de pe Flickr, filiala grupului Yahoo! specializată în partajarea de fotografii, potrivit blogului oficial al grupului american.
Funcții care erau până acum rezervate utilizatorilor plătitori ai unui cont „premium”, precum adrese suplimentare și transferuri automate de mesaje, vor fi extinse și pentru versiunea de bază gratuită, iar volumul de stocare online a fost crescut la 1 teraoctet.
Noul Yahoo Mail este disponibil pentru moment în limba engleză în nouă țări, inclusiv Statele Unite și Marea Britanie, dar Yahoo! promite să îl extindă „în mai multe țări și în mai multe limbi, în curând”.
De când a ajuns la conducerea grupului Yahoo!, în vara anului 2012, directorul general Marissa Mayer, fost manager la Google, s-a lansat într-o vastă operațiune de „toaletare” a serviciilor grupului și într-o serie de achiziții, cu obiectivul de a relansa creșterea companiei, aflată declin de mai mulți ani.