Washington Post a primit o singură ofertă pentru achiziția Newsweek



Grupul de presă american Newsmax este singurul candidat care a depus o ofertă pentru achiziția săptămânalului Newsweek, scos la vânzare de publisherul său – Washington Post, informează AFP.
Termenul limită de depunere a ofertelor a expirat miercuri seară.
Un purtător de cuvânt al Washington Post, Rima Calderon, a declarat că nu vor fi făcute publice informații înainte de finalul procesului de evaluare a ofertelor.
Totuși, grupul de presă Newsmax, care are sediul central în Florida, a anunțat că a depus o ofertă pentru achiziția Newsweek.
„Propunerea noastră de preluare a activelor print și online ale Newsweek este în concordanță cu strategia noastră de diversificare și dezvoltare”, au declarat reprezentanți ai Newsmax, dând asigurări că vor păstra identitatea distinctă a revistei.
Potrivit New York Post, fondul de investiții OpenGate Capital, care deține ghidul TV Guide, ar putea, de asemenea, fi interesat de achiziția Newsweek, în timp ce un material Wall Street Journal relata că și grupul Thomson Reuters ar putea face o ofertă, dar mai târziu decât ceilalți jucători de pe piața media.
Pe de altă parte, New York Observer relatează că Jon Meacham, redactorul-șef al Newsweek, ar putea reuni mai mulți investitori pentru a relansa titlul.
Grupul de presă Washington Post a anunțat, luna trecută, scoaterea la vânzare a titlului Newsweek, care era în pierdere din 2007 și nu reușise să se redreseze.
Newsweek este un săptămânal american publicat în New York. Titlul este distribuit atât în Statele Unite ale Americii, cât și la nivel internațional. Este al doilea cel mai mare săptămânal din SUA, după Time. Titlul are patru ediții în limba engleză și altele 12 internaționale, în limbi străine.
În mai 2009, Washington Post Company a relansat Newsweek, cu un nou tip de conținut dedicat unor audiențe mai mici, elitiste.
Publicația Newsweek a fost lansată în 1933, în urma unei investiții de 2,5 milioane de dolari.