Volvo are o strategie bine definită pentru următorii ani.
Aceasta se bazează pe diversificarea gamei care va duce la creșterea vânzărilor de la 450.000 de unități în prezent la 600.000 în anul 2010, cel puțin asta speră fabricantul scandinav.
Lista conține un număr impresionat de noutăți, ce conține două modele cross-over, un sedan, un break sportiv și o limuzină. Ultima este S60 sedanul de clasă medie S60 ce s-a dorit a fi versiunea scandinavă a luxoaselor Audi A6, BMW Seria 3 și Mercedes E-Klasse.
În realitate, berlina Volvo nu a putut concura de pe picior de egalitate cu rivalii amintiți anterior, din cauza dimensiunilor sale mai reduse, acesta fiind mai degrabă un rival pentru VW Passat. Odată cu noua generație lucrurile se vor schimba radical în bine. Preconizat să apară între 2009 și 2010, noul S60 se apropie ca design de conceptul XC60 care propune o estetică mai agresivă la partea frontală, în antiteză cu spatele, unde guvernează echilibrul și finețea.
Volvo va pune accent pe dinamica și emisiile motoarelor cât și pe valoarea estetică a exteriorului.
Ideea centrală care stă la baza relansării sedanului este de a oferi un produs unic, o alternativă interesantă la mașinile existente pe piață.