Volvo C30, gusturile nu se discută?



Volvo C30 2008 Curcubeu
Volvo C30 2008 Curcubeu

Volvo o face pe artistul! Este o treabă cât se poate de serioasă, pusă la cale de mai marii companiei suedeze, care au dorit să dea, la propriu, mai multă culoare și să accentueze spiritul jovial al modelului C30.
Clienții celui mai mic membru din familia Volvo, au posibilitatea de a-și personaliza mașina cu stickere extravagante, incintante sau amuzante, în funcție de materialul ales, ce vor atrage cu siguranță privirile mirate ale trecătorilor.
Linia de individualizare estetică include 20 de tipuri de abțibilduri uriașe ce pot acoperi în întregime caroseria și care imită curcubeul, pielea panterei sau a unei zebre, transpune fidel un albastru infinit al cerului „pătat” cu nori subțiri, flăcările puternice ale focului sau încântătorul roz bombon, feblețea doamnelor și domnișoarelor.
Pe lângă aspectul șic sau hazliu, constructorul suedez spune că există și un aspect practic, stickerul comportându-se ca un strat protector la zgârieturi, lovituri cu pietre mici, sau oxidare. Costul ședinței de personalizare se ridică la 2.000 de euro.
Oferta este valabilă de ieri și deocamdată aplicabilă doar pe teritoriul Suediei. Nordicii au de gând să exporte programul de personalizare și pe alte piețe. Este clar: cu un astfel de model, Volvo te scoate din umbră.


Volvo C30 2008 Roz
Volvo C30 2008 Roz
Volvo C30 2008 Zebra
Volvo C30 2008 Zebra
Volvo C30 2008 Lemn
Volvo C30 2008 Lemn
Volvo C30 2008 Curcubeu
Volvo C30 2008 Curcubeu