Volkswagen atacă segmentul clasei mari încercând să acapareze atenția clienților care optează pentru modele de genul BMW Seria 7 și Mercedes S-Klasse. Deși nu face parte din clasa premium, restilizatul Phaeton poate deveni atractiv în ochii iubitorilor de limuzine în primul rând prin prisma prețului, dar și a dotărilor tehnologice care poziționează sedanul din Wolfsburg la loc de cinste.
Prețul de pornire pentru Phaeton este fixat la 66.500 de euro.
Sub aspectul motorizărilor, sedanul de 5 metri lungime poate fi echipat cu o unitate diesel V6 de 3.0 litri care dezvoltă 240 de cai putere (consum mediu 8,5 litri la 100 km), sau trei pe benzină: V6 de 3.6 litri și 280 de cai putere, V8 de 4.2 litri și 335 CP și W12 de 6.0 litri ce produce 450 de cai putere.
Noile elemente de design ce definesc personalitatea puternică a mașinii sunt stilizate după toate canoanele actuale ale mărcii. Blocurile optice sunt ușor alungite și încorporează un sistem LED pentru lumini diurne, bara de protecție și grila – de dimensiuni mai reduse, primesc ornamente cromate, în timp ce motorul este acoperit cu o nouă capotă care lasă impresia de soliditate.
Spatele masiv cu extremitățile rotunjite se remarcă prin tehnologia LED, de ultimă generație, ce figurează în dotarea stopurilor, tehnologie care face mașina mai vizibilă în trafic, indiferent de condițiile atmosferice. Evacuările cromate înglobate în spoiler, senzorii pentru parcare, insertul metalic de pe bara de protecție completează imaginea somptuosului sedan.
La interior, Phaeton Facelift pune accent de calitate și finețea finisajelor, iar tehnologiile de confort și siguranță dau substanță atmosferei din habitaclu. Clienții se vor bucura de un sistem de climatizare cu patru zone, piele Alcantara, scaune electrice cu 18 setări.
Suspensiile pneumatice, sistemul de reglare automată a distanței în trafic și tehnologia 4Motion vin să întărească efortul inginerilor VW de a oferi un bagaj tehnologic eficient.