Volkswagen aduce Passat pe segmentul mașinilor de teren



Volkswagen aduce Passat pe segmentul mașinilor de teren
Volkswagen aduce Passat pe segmentul mașinilor de teren

Volkswagen deschide o nouă nișă în segmentul mediu. Cu ajutorul noului Passat Alltrack marca germană pătrunde pe segmentul unor modele consacrate precum Volvo XC70 și Subaru Outback, dar, în același timp, se vrea o alternativă la noul Peugeot 508 RXH. Bazat pe structura versiunii de familie Passat, noul vehicul este un crossover care preia elementele unui SUV și este capabil să ruleze fără probleme în teren accidentat.
Linia exterioară este completată cu bosaje din plastic și protecții din aluminiu pentru motor și rezervor.
Garda la sol este de 16,5 cm pentru a trece cu ușurință peste obstacole, Passant Variant având competențele unui SUV, oferind aerul familiar al unei mașini break.
Gama de motoare este alcătuită din două unități pe benzină, de 160 și 210 CP, și două diesel TDI, de 140 și 170 CP. Versiunile de 170 și 210 cai putere sunt singurele oferite standard cu tracțiune integrală 4Motion și transmisie automată DSG. Sistemul de tracțiune integrală trimite, în condiții de aderență bună, 90% din cuplul la puntea față și 10% la puntea spate
Consumul cel mai mic din gama de motoare, cifrat la 5,9 litri la 100 km, este realizat de versiunea de 140 CP cu tracțiune față.
Echipamentul standard include lumini de ceață, climatizator bi-zonă, volan multifuncțional, piele Alcantara, pilot automat, și inserții de culoare „Titanium silver” sau pedale din aluminiu.
Ca și în Passat Variant, există diferite elemente pentru a configura spațiul de marfă. Portbagajul are o capacitate de 603 litri. Volumul de încărcare al portbagajului ajunge la 1.731 litri prin rabatarea scaunelor spate.
Prețurile pe piața românească pornesc de la 27.260 de euro cu TVA și pot ajunge până la 34.747 euro cu TVA.