Încasările slabe cu care se confruntă asociațiile de proprietari din Suceava ar putea fi impulsionate printr-un program extins și mai flexibil de lucru cu publicul, consideră viceprimarul Ovidiu Doroftei, care le-a solicitat acestora, pe cât posibil, să crească programul de lucru al casieriilor, de la patru ore, la opt ore.
„În multe asociații, modificarea programului de încasare a plăților de la populație este o necesitate. Am avut numeroase plângeri de la proprietarii de apartamente că programul de încasare al asociației din care fac parte nu le permite să ajungă să facă plățile decât dacă își iau liber de la serviciu. Nu este normal așa ceva. Asociațiile trebuie să facă programul de încasări mai flexibil, după nevoile oamenilor”, a spus Ovidiu Doroftei.
Acesta a dat exemplul unor asociații precum 23+27 sau 8+30, din Obcini, care au un program de opt ore la casieriile lor, unde plățile se fac într-un ritm mai bun decât la alte asociații mari din Suceava.
„Schimbarea în bine s-a văzut și la Asociația 33 din Burdujeni, unde noua conducere a modificat orarul de încasare a plăților de la populație, cu rezultate peste așteptări”, a adăugat viceprimarul Ovidiu Doroftei.
Un alt aspect care i-a fost sesizat de o mulțime de suceveni, referitor la asociațiile de proprietari, este modul în care sunt tratați de administratorii și președinții unora dintre acestea, deși aceștia sunt plătiți din banii celor ale căror imobile le administrează.
„Sunt mulți care au venit și mi-au spus la audiențe că sunt atât de urât tratați de către cei care se află la conducerea asociațiilor de proprietari, că nici nu mai vor să calce pe acolo. Este inadmisibil să nu existe comunicare între conducerea asociațiilor și cei care îi plătesc să se ocupe de administrarea imobilelor. Nu e de mirare că la unii încasările lasă de dorit, când oamenii au asemenea nemulțumiri”, a adăugat Ovidiu Doroftei, care se ocupă de problemele pe linie de asociații de proprietari.