Vedetele – stiliști din întâmplare



În ultima vreme, vedetele par dispuse să își pună semnătura pe tot ce mișcă, de la autografe la sticle de vin. Noua manie se răspândește cu o viteză halucinantă, transformând stelele de cinema, fotbaliștii și jurnaliști în „angajați” de lux, care își investesc banii și se pregătesc pentru o perioadă în care steaua lor nu va mai străluci poate la fel de puternic.
Exemplele sunt numeroase. Să ne gândim de exemplu la Brad Pitt, care a decis să își asume ineditul rol de „Stăpân al inelelor”. Pentru a fi sigur că verighetele sale de nuntă cu fosta sa soție, Jennifer Anniston, vor fi unice, Pitt a promis firmei Damiani că va semna el însuși o colecție exclusivistă de bijuterii. Iar Pitt nu e singurul care și-a încercat norocul cu bijuteriile. Și frumoasa actriță spaniolă Penelope Cruz (foto) a dorit să afle pe propria piele ce însemnă să fii femeie de afaceri și a deschis un megamagazin de bijuterii. Mai apoi, pentru că magazinul nu i-a fost de ajuns, Penelope, care a moștenit de la tatăl său simțul pentru afaceri, a deschis un atelier de modă într-un luxos cartier din Madrid. Alte vedete și-au concentrat atenția asupra poșetelor, un accesoriu de nelipsit din garderoba oricărei doamne care se respectă. Este cazul gemenelor Mary-Kate și Ashley Olsen sau al moștenitoarei Nicky Hilton. Un număr și mai mare de staruri și-au împrumutat numele unei linii de parfumuri. Cel mai recent parfum Coty, „Lovely”, este semnat de Sarah Jessica Parker, celebră din serialul „Totul despre sex”. Înainte de ea, alte vedete de calibru, precum Jennifer Lopez, Isabella Rossellini, Celine Dion, Britney Spears sau soții Beckham au dorit să le dăruiască fanilor propria colecție de parfumuri.
(Click News)