La Iulius Mall Suceava

Vânzări de până la trei ori mai mari în weekendul de Moș Nicolae



Reducerile de Moș Nicolae și evenimentele special pregătite clienților de Iulius Mall Suceava pentru inaugurarea decorațiunilor de iarnă au atras, în mai puțin de două zile, peste 45.000 de vizitatori, după cum a anunțat ieri conducerea complexului comercial din lunca Sucevei.
“Clienții noștri au răspuns cu entuziasm acestui maraton de shopping și distracție cu tradiție în rețeaua de mall-uri Iulius. Magazinele au înregistrat vânzări record, de la dublu până la de trei ori mai mari decât în zilele obișnuite de weekend”, a precizat Eduard Marcu, managerul general al Iulius Mall Suceava.
Tentațiile care au atras atât de mulți oameni la final de săptămână la mall au fost în primul rând reducerile cuprinse între 25% și 80% la magazine, program prelungit până dincolo de miezul nopții, prețuri mai mici ca niciodată la produsele de sezon, premii instant de peste 5.000 euro, un spectacol de artificii, magnifice decorațiuni de sărbători, precum și oaspeți de soi care au colindat: Nicolae Furdui Iancu, Palatul Copiilor Suceava și trupa Boom Dance.
Drept urmare, clienții Iulius Mall care au ales să își dedice weekendul de Moș Nicolae cumpărăturilor și distracției au trăit la intensitate maximă momentele speciale, provocările concursurilor, fiind răsplătiți cu premii instant substanțiale (vouchere la cumpărături cu bonusuri între 50 și 200 lei), au făcut achiziții importante și și-au umplut tolba cu cadouri pentru cei dragi.