– Omul și-a pus piciorul cu șoseta udă pe biroul directorului OJPC și s-a plîns de calitatea unor pantofi
– Directorul Vasile Latiș spune că instituția se ocupă cu seriozitate chiar și de astfel de situații, dar există și domenii în care nu poate interveni
OJPC Suceava primește în ultima perioadă și o serie de sesizări care nu fac obiectul de activitate al instituției și care nu pot fi soluționate de către aceasta sau unele reclamații pentru care se aduc dovezi mai neobișnuite. „Probabil încă nu se cunoaște de către toți cei care ni se adresează că noi nu putem interveni atunci cînd este vorba de probleme între firme. Acestea nu sînt de competența noastră, se reglementează pe cale juridică, dar ne confruntăm cu situații în care ne parvin astfel de sesizări. Instituția noastră se ocupă de problemele consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice”, ne-a precizat directorul executiv al OJPC Suceava, ing. Vasile Latiș.
Reclamanții persoane fizice se pare că au atît de multă încredere în inspectorii OJPC Suceava, încît unii dintre ei nu ezită să etaleze în fața oamenilor legii, ca probe în susținerea sesizărilor, chiar elemente destul de intime din vestimentație. Directorul OJPC ne-a mărturisit că a trăit el însuși, recent, o astfel de experiență inedită cu un petent. „ Noi le spunem de fiecare dată oamenilor și este bine să știe toată lumea că nu ne putem ocupa de sesizările anonime și nici de cele în care nu se aduc dovezi clare, cum ar fi bonul de casă, factura sau orice alt document de la un magazin de unde s-a cumpărat un produs ce a nemulțumit clientul. Nu este destul să vină cineva cu o bucată de salam în care a găsit un corp străin, dacă nu poate dovedi că l-a cumpărat dintr-un loc anume. Oamenii aduc însă ca dovadă tot felul de lucruri stranii, în încercarea de s-și susține afirmațiile. Recent a venit la mine cineva să reclame că o pereche de pantofi luați de la o firmă renumită de prin Suceava iau apă. A intrat în birou, am văzut că se apleacă, dar am crezut că a scăpat ceva pe jos. După cîteva secunde m-am trezit cu piciorul omului în șosete pe birou, ca să îmi arate cît este de ud ciorapul… Dar chiar și în astfel de situații noi tratăm cu seriozitate sesizările și reclamațiile de la populație”, a adăugat directorul Latiș.