Un parfum care reunește mirosurile specifice Angliei, parte a unei campanii turistice



Ministerul britanic al Turismului a investit 9.800 de euro pentru a lansa un parfum care vrea să cuprindă aromele specifice Angliei, cum ar fi pământul reavăn sau aerul puțin sărat, inițiativa fiind parte a unei campanii de promovare turistică, informează site-ul Mirror.co.uk
Agenția guvernamentală VisitEngland a produs și scos la vânzare circa 30 de sticle cu acest tip de parfum, numit „By George!”, la un preț de circa 124 de euro.
Pe de altă parte, britanicii consideră că această investiție reprezintă o cheltuială nejustificată a banilor publici.
„Este o irosire a banilor contribuabililor. Multe agenții de turism din Anglia au probleme serioase și au nevoie de ajutor pentru a atrage turiști și pentru a-și relansa afacerile. Ele nu au nevoie de niște agenții guvernamentale care să risipească bani public pe niște lucruri ridicole”, a declarat Mark Wallace, reprezentant al organizației The TaxPayers’ Alliance.
„E greu de spus cum un parfum poate atrage turiști. Dacă acest parfum face ceva, este să amintească problema acestei țări cu agențiile guvernamentale care irosesc bani publici”, a mai spus Wallace.
„Am vrut să explorăm puterea mirosului pentru ca are o mare valoare emoțională”, a declarat, la rândul său, Amanda Smyth, reprezentant al agenției VisitEngland.
„«By George!» a fost creat și lansat ca parte a unei campanii mai ample realizate de VisitEngland, «Enjoy Every Minute, Enjoy England», care dorește să îi încrajeze pe britanici să facă mici excursii și să redescopere Marea Britanie”, a declarat un purtător de cuvânt al VisitEngland.