Un film despre Bob Marley va fi lansat pe Facebook și în cinematografe în aceeași zi



Rețeaua de socializare Facebook va difuza filmul „Marley” – un documentar despre viața cântărețului Bob Marley – în aceeași zi în care pelicula va fi lansată în cinematografe, inițiativa fiind o premieră în ceea ce privește distribuția cinematografică, informează contactmusic.com.
Filmul va fi disponibil online contra unei taxe de 6,99 dolari, începând din 20 aprilie.
Mulți dintre proprietarii de cinematografe s-au opus acestei strategii de lansare, iar unii dintre ei au amenințat că vor boicota orice film care va fi difuzat online, atât timp cât acesta rulează în sălile de cinema.
Proprietarii de cinematografe par să se simtă însă mai puțin amenințați de filmele independente și de documentarele care, difuzate online, încearcă să se adreseze astfel unui public mai numeros decât dacă ar rula doar în rețeaua cinematografică.
Documentarul „Marley” va fi lansat de compania Magnolia Pictures, condusă de Todd Wagner și Mark Cuban – proprietarul echipei de baschet Dallas Mavericks și magnat multimedia -, care au sugerat că astfel de lansări online nu afectează numărul spectatorilor din sălile de cinema.
Documentarul „Marley” este regizat de Jonathan Demme și prezintă aspecte relevante din viața și cariera cântărețului Bob Marley.