Strategia de promovare a brandului turistic al României va fi finalizată până la 15 ianuarie, a declarat, miercuri, ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea.
„Încă de ieri (marți, n.r.) s-a lansat procedura pentru promovarea internă. În parteneriat cu asociațiile de promovare am stabilit achiziționarea de spații de publicitate pe parcursului anului viitor, pentru toate campaniile care vor fi de-a lungul anului. Strategia va fi gata până pe 15 ianuarie – strategia care se referă la implementarea brandului turistic – și atunci vom vedea exact pe care canale internaționale ne vom promova. Din cercetările pe care le-au făcut cei care au creat brandul era recomandat la vremea aceea să ne promovăm și pe canale ca National Geographic sau Discovery”, a spus ministrul.
Udrea a adăugat că strategia va indica direcțiile de promovare atât în plan intern, cât și extern.
„Piața internă este de 22 de milioane de posibili turiști, așa că nu o ignorăm”, a mai spus Udrea.